2018年9月4日 星期二

長崎篇 - 眼鏡橋 / 長崎龍馬之路 / 銀座通 / 新地中華街


之前介紹過出島長崎原爆既歷史旅程之後, 今日就到文青之旅.  雖然主題寫咗 4 個地方, 但係呢 4 個地方係可以串埋半日行得晒.  



先教下大家點行先, 留意 38號站公會堂前 (新站名: 市民會館), 一落車沿市民會館行就會見到條河, 行幾分鐘就見到眼鏡橋, 然後沿 33號站觀光通リ就可以穿過去新地中華街. 咁就係今日既行程喇, 我地先由長崎著名影相熱點 - 眼鏡橋 開始講.

眼鏡橋




先補充一句, 38同45號站都係叫公會堂前 (新名: 市民會館). 其實兩個站只係一個十字號一直一橫既月台, 所以你搭邊條線去其中一個站落車都一樣. 落車後見到上面呢間市民會館, 沿住旁邊行就會行到去河邊.





呢條就係眼鏡橋喇, 佢係日本最古老既拱型石橋, 而由於佢係雙拱型設計, 當湖面平靜時你影相的話, 石橋既倒影連埋條橋睇落好似一副眼鏡咁, 所以得名為 "眼鏡橋".  不過我點影都唔似, 返到香港睇番啲高手影既相, 先發覺原來要喺另一個方向影過黎先似. 大家去到就再試下啦.


長崎龍馬之路


呢條長崎龍馬之路就係地圖中間既紅線. 呢條路好特別, 係特別舊. 由眼鏡橋行入去就係.





唔講你唔信, 長崎其中一樣著名既野, 就係呢間麵包鋪. 我喺酒店睇電視咁啱都係介紹呢間麵包鋪, 你話奇唔奇?






銀座通


銀座通 (觀光通) 係幾段室內商店街, 呢啲商店街, 大家喺熊本都行到熟架啦. 我地直接睇相.



仲記唔記得呢間2nd Street?  我喺鳥栖篇度介紹過, 不過呢間細好多, 亦少好多貨, 呢度主要集中細件既, 例如手袋, 衫同鞋. 想搵番大大間嗰間2nd Street既, 去呢度重溫番 >> 鳥栖 - 全九州最大Outlet / 平民二手店

全長崎唯一一間驚安就係呢度喇.





行到攰, 呢度上二樓仲有休息室比旅客坐下, 同去洗手間. 上面仲有觀光通既中文地圖攞添. (如下圖)

大家可以睇到, 呢條觀光通主要係十字型咁行, 但係好多橫街少巷都有野睇, 你可以慢慢行飽佢.


新地中華街


離開咗銀座通之後, 穿過長崎市電 觀光通リ站, 就會到達新地中華街.



幾集之前同大家開左個問題, 今集要開估喇.  我當時問大家, 長崎人好鍾意食中餐, 但係佢地淨係會食一樣野, 究係咩呢? 答案就係什錦乾脆麵, 說實話, 我真係無食過, 堂堂香港人去旅行仲食中餐咩? 有興趣既大家去長崎時可以去試下, 當地人一個星期最少食一次先安落咁話喎. 好喇, 我地繼續行街.



對於香港人黎講, 呢啲野同廟街睇到既有咩分別??








下一集, 我地會去大浦天主堂同埋去.....匯豐銀行@@" 下集見!!


長崎相關景點:


沒有留言:

張貼留言