2016年5月13日 星期五

海女篇 - 久慈琥珀博物館 及 陸中野田


久慈係琥珀既起源地,博物館話全日本既琥珀主要都係來自久慈。所以黎得久慈梗係要睇下久慈琥珀博物館啦。








呢個博物館,除左介紹琥珀既誕生之外,唔少得既當然有店鋪售賣琥珀啦。另外,佢仲有教學既時段,比各學員親身試下打磨琥珀。


另一邊,仲有個琥珀坑道比大家參觀,睇下琥珀係點樣挖掘出黎既。






陸中野田


今日帶大家去一個近近地既地方,叫陸中野田。其實某程度上既原因係想遊下車河,坐下北陸電鉄。大家都知道,北陸電鉄佔據左劇集既一大部份。不過話雖如此,其實陸中野田亦都有佢既自身特式,就係塩!









一出火車站,大家就會見到上面呢座塩之道。當然,佢係一個道之駅,比長途車司機休息既地方,但係陸中野田呢度最出名既係塩,就連上圖呢間塩味雪糕店都非常出名。所以如果有時間既話,大家可以過黎行個圈,再搭返火車返久慈架。








只有冬季先行駛既“坐敷列車”,其實即係指暖氣座位列車,不過列車上面會提應埋餐食,所以已經變成每年冬季遊客必坐既觀光列車。(可惜既係,當你睇到本文既呢一刻,呢部列車已經退左役)





一連數集既海女篇已經黎到尾聲,下一集會教大家點樣由東京黎久慈。Plan緊行程既你,就唔好錯過下一集既交通指南喇。

沒有留言:

張貼留言