2016年6月5日 星期日

沖繩篇 - Steak House 88 石坦牛扒房


今集帶大家黎國際通食石坦牛,上圖呢間扒房叫Steak House 88。淨係國際通入面都有三四間分店。而筆者今次去食呢間位於國際通既中間點咁滯,Lawson樓上就係,地方亦比較大。

最奇怪既係,香港既旅遊書無乜介紹呢間鋪的,但係當地既旅遊書就圖文並茂咁介紹呢間餐廳。其實Steak House 88係一間超過30年歷史既老鋪。除左石坦牛之外,仲有17種美式牛排同埋全國只得佢呢個集團有既沖繩縣產和牛。於是筆者就帶住半信半疑既心情入去。






黎得呢度,當然要試下石坦牛啦。講明先,都唔平架,上面呢塊150g既石垣牛要成¥5000左右。仲有啲唔同部位既貴到過萬YEN都有。不過味道又真係唔錯既。

後來,我有個朋友幫沖繩觀光局拍野,完結之後,沖繩觀光局既人都係帶我朋友黎呢間扒房食扒。我就知道無介紹錯喇,各位去沖繩玩既朋友可以黎試下,有中英文餐牌的。


地址:沖縄県那覇市松尾2-5-1 松尾124区ビル 2

自駕遊指南

國際通入面有多個收費停車場,  價錢都開放時間都不同,  想知最抵泊既停車場, 請去下面沖繩自駕遊篇睇.

>>http://thatswhystravel.blogspot.hk/2016/09/blog-post_28.html

沒有留言:

張貼留言