2014年2月6日 星期四

都電荒川線

都電荒川線為東京都內僅存的公營路面電車路線,與隸屬私鐵的東急世田谷線並列為東京僅有兩條仍在營運的路面電車路線。 < 轉載自維基百科.

今集擺明係比鐵路迷睇, 所以我都唔打咁多字喇. 睇相吧.





每位¥160, 搭幾多個站都係咁多錢.

每個站都有路線圖, 話比你知由呢個站去下個站要幾耐時間. 表面上好似好舊咁既電車路線, 但係其實in過香港對面海既電車. 由於我係由新宿搭副都心線去的, 所以就由鬼子母神前站上電車喇!



圖文並茂有下班車同再下班車既提示, 你話係咪好in? 車到喇, 上車先!



車頭上車, 車尾落車, 上車既時候比錢, 好似搭巴士咁, 仲有得找贖添!







>http://chenbangjui.blogspot.hk/2014/02/14.html
上面係另一位BLOG友陳邦睿既必吃必逛全攻略, 非常詳細. 大家可以欣賞下.

沒有留言:

張貼留言