2012年9月7日 星期五

中央公園站 - 新堀江商圈


今集黎到中央公園站,中央公園站其實有兩大景點。一個顧名思義係中央公園啦, 入面有一個叫做城市光廊既地方,如果你夜晚黎到既話就會影到高雄市為大家製作既光影藝術,但當然,我用傻瓜相機就影唔到了。下次黎到而又喜歡影相既你記得帶部單反黎影喇。
第二個景點就係女士們最愛去既 新堀江商圈 喇!呢個商圈有啲似香港既女人街,有好多靚衫靚鞋買,同上次介紹高雄車站附近嗰兩個商圈唔同,呢度買既野YOUNG好多!!



中央公園站



出口2一出就係,唔明就睇埋下面既地圖


中央公園站出黎,左轉入麥當勞既方向, 你就會見到其實新堀江商圈, 係由原宿玉竹商圈新堀江商圈兩個商圈組成的。總之你是但揀一邊行入去之後橫橫直直行晒佢就岩架喇,我估一般女士要行兩個鐘左右啦,男朋友去麥當勞坐吧。而當時我就去左中央公園度租單車,一路踩到去西子灣。(下一兩篇文章會介紹到架喇)


新堀江商圈











呢度開門時間大約係下午二時左右,太早黎係摸門釘的。以前黎呢度既女仕們多數都會去Etude House掃貨,不過依傢香港都有分店喇,吸引力又會細左啲既。但係高雄入面,除左夜市之外,都無乜行“街”既地方。有時間既,點都會過黎行下既。


(本文地圖取材自高雄捷運網站)

沒有留言:

張貼留言