2013年6月2日 星期日

高雄 - 旗津


上文教左大家點去西子灣,今集就帶大家去旗津喇。提多一次,想去旗津就一定要由鼓山渡輪站 (即捷運西子灣站) 搭船去。雖然大家可能會見到有巴士可以去到旗津,但係班次係極疏,仲要搭好耐,當地人話,淨係旗津內都要搭成半個鐘頭。 
好喇,入正題之前我地又睇下地圖先:


大家可以見到,旗津係大到好似半個高雄咁長。所以你入得去既話,至少預兩個鐘頭或以上先可能行得晒。筆者既旅遊BLOG度成日都有讀者問究竟旗津值唔值得去?筆者係鍾意踩單車既。而呢度夠大又有幾個大景點。所以筆者覺得OK。加上我老婆鍾意食斗六冰室,咁就一定要入去啦。依傢我先同大家簡介下旗津有咩景點先:海岸公園海味市場貝殼館風車公園海洋探索館同馳名雪糕店斗六冰室
上文講左,由鼓山渡輪站搭船黎到旗津(如下圖)



星期日及公眾假期,仲有船會直達真愛碼頭添,不過就疏D,好似要半個鐘至40分鐘一班。平時來往鼓山既就5-10分鐘已經有。

落左船之後,好多間租單車的。過千其唔好心急租門口果間。個彎入去廟前路仲有幾間單車鋪的,度仲有電動單車租添。想踩到身水身汗既話,租部電動車啦。想載埋一家三口既話,仲可以租三輪電動車添。一般黎講,租單車係以兩小時計的,我諗一般人慢慢行周圍影下相既話,兩個鐘係有D勉強,但係4個鐘又好似太多。 =.="  你地可以去到先再決定既。下圖係廟前路。

地圖A

租左單車之後,(跟紅色箭咀)由廟前路直出海邊,到旗津三路,咁就可以去到海岸公園貝殼館海味市場。呢個方法既好處係你唔會迷路,沿海邊行一睇就明。另外就係唔駛行回頭路。

上圖左手邊就係海味市場,右手邊就係旗津海岸公園了。記住,單車唔可以踩入草地的,會爆軚。如果你踩三輪或四輪車既話,好似上面張相咁,泊埋一邊就可以架喇,無人抄牌的。海味市場入面有好多台灣地道精品賣,包括布袋戲既公仔。 我老婆都買左幾隻返香港。至於海味方面,對比香港既西環,筆者感覺上係平好多。不過當然,我唔係師奶,我唔識分靚定唔靚。

再向前行少少,有個路口可以轉右的,一入左去就會下面呢座建築物,呢度就係貝殼館喇。入面唔可以影相所以我無影到。呢度好值得去的,好多貝殼都好靚,另外,呢度有冷氣仲有洗手間。停一停去個洗手間涼下冷氣不知幾好。

之後,就要努力踩.....15分鐘左右啦......風車公園就起你右手邊喇。 (地圖B) 
  



風車公園有個大停車場,仲有支風車,係咁多架喇。去唔去就真係無乜所謂。不過如果你反正都係去影相踩單車就順手去埋啦。之後大家可以沿旗港路(紅色箭咀)前往高雄海洋探索館



高雄海洋探索館




探索館係要收入場費的,不過當時租單車果間鋪有COUPON派,所以我免費入去的。入面唔大架,又無乜特別野睇,唔駛錢行個圈就走了。

走既時候,沿藍色箭咀走,即中洲二路向上行,就可以去到(地圖A)既斗六冰室架喇。


自家製雪糕店斗六冰室






上圖呢塊係斗六冰室最有名既雪糕三文治。斗六冰室喺台灣好出名的,全部雪糕都係自家製作。泊部車喺門口就可入去食喇喂。

食完之後,沿中洲三路,去到通山路既時候你就會認到路,識得返去交車架喇。全個旅程我估計約三小時左右。

最後講埋食野既地方先。全個旗津只係得大排檔式既食肆,全部都位於租單車既前後一兩條街,好集中,但係太過正餐,想食小食Tea下都無。

補充埋個燈塔。燈塔位於旗津既最左上角。但係上燈塔條路係封左的,所以我部三輪車入唔到去,所以無上過去。要上既只可以步行。上去燈塔唔係好遠,10分鐘內就行到,另外喺你行上去燈塔之前,會經過一條星空隧道,其實只係一條好短既行人隧道,不過D人話入面好靚架喎,留番比你地去睇下喇。


(本文部份實景地圖及地圖取材自谷歌地圖)

沒有留言:

張貼留言