2013年5月4日 星期六

高雄 - 鹽埕埔

終於黎到高雄篇既最後一區,鹽埕區。今集先會講下鹽埕埔,之後會再講西子灣,最後講埋旗津之後,整個高雄篇就完結。

一般黎講,鹽埕埔西子灣,甚至係旗津係應該黐住一齊去的。睇左下面既地圖先:


大家可以睇到,其實鹽埕埔同西子灣站的確係好近,步行約15-20分鐘就會行到 (我諗銅鑼灣行去灣仔咁上下啦)。而西子灣站既再左手邊就係搭船去旗津既碼頭,我地下次先會詳細講。好多人都會問究竟呢個地方值唔值得去?旅遊書講到呢度好似好多野睇咁,但係你一出捷運站又好似比人呃左咁,周圍都係住宅仲要係好舊既舊區黎添。


今日我簡單咁答你,如果你想去歷史博物館、藝術區、鐵路博物館(西子灣篇時先會講到)或者真愛碼頭既話,你咪去囉,否則呢個地方的確係可以SKIP。

好喇,睇番上面地圖既紅字,大家可以大約知道不同景點既位置。由鹽埕埔站行去博物館同藝術區時間大約係5-10分鐘。而著名手信鋪瑪莉食品就位於五福四路近高雄橋既位置,買完經天橋行去國賓大飯店都唔係好遠。而真愛碼頭就真係遠啲,但係為左浪漫同影相既你應該唔介意既。好喇,入詳細正文。

郭家肉粽 









我地由地圖既上面開始講起,先介紹一間高雄好出名既地道小食比大家,叫郭家肉粽。地址係北斗街17號地下,即北斗街同新興街交界。地道野當然唔就腳,距離地鐵站都幾遠,大家有心試先黎啦。 (我都因為一位高雄朋友開車車我黎我先識食)。當你去到上面第一張相“吃懷念"就即係搵岩地方架喇,吃懷念旁邊嗰間就係郭家肉粽。個粽其實同香港大家平時食既粽無乜大分別。但係佢出名既地方反而係個汁,上圖大家會見到啡色既汁就係喇,唔辣的,但係我又寫唔出係咩味。無論你叫飯也好,粽也好,就算係豆腐花,都會淋上呢種特式醬汁。睇埋佢既古老裝修,都係幾十蚊新台幣一碗。抵喇掛? 

食完之後,行出門口就會有一間飲品檔,黎得高雄當然唔少得筆者極度喜愛既“古早味紅茶”啦,又係幾十蚊大大杯。高雄既紅茶同台北、甚至香港珍珠奶茶鋪買到既係完全兩回事,高雄紅茶係用古早既方式製造,用左一啲我都唔知係咩既茶葉整成,入口係有一種甘香既感覺。我每次去高雄都會日日飲,大家記住試下喇。香港淨係得程班長飲得到,不過味道都唔夠高雄飲到既好味。



瑪莉食品

音樂館同高雄市立歷史博物館我都無入過去,有興趣既朋友就自己去喇,跟住講手信店瑪莉食品。其實手信鋪又無乜得好介紹既,話明係食品當然係買野食架啦,睇相吧。




買完手信,行埋呢條五福四路。五福四路係一條主要既大街,連接高雄橋,可以通往國賓大飯店


從五福四路望向國賓大飯店:


駁二藝術特區 + 勞工博物館


其實沿大勇路向海邊一直行,大家就會經過上面呢個駁二藝術特區勞工博物館。呢度唔係太大,我又唔係一個藝術既人所以我無停留到,甚至唔記得影相(係我錯!我抵打!),過左駁二,再向海邊行,就可以去到以前碼頭連鐵路總站既遺址,依傢已經變左藝術區,大家可以去影下相,踩下路軌,望下海‧‧‧咁囉。



(本文地圖及街景地圖取材自谷歌地圖)

沒有留言:

張貼留言