2012年9月7日 星期五

三多商圈站 - 大遠百, 85大樓, SOGO, 吳寶春麥方店

去完新堀江商圈之後,我地再去另一個商圈,三多商圈站。但係其實,呢度唔係商圈,而係由幾個大型商場組成既一個地方。
喺寫呢個BLOG既時候,出現左一個大問題,就係唔夠相。對不起,我必須向各位解釋,由於筆者去旅行之時係未有寫呢個BLOG既打算(其實如果大家一直有追睇既話,都會發覺日本篇比台灣篇係詳盡好多的)所以影既相較少,一如以往,我地先睇地圖。


從上面既地圖可以見到,一出捷運站。已經有幾個商場,以下等我作個簡介啦:

出口1: 大遠百百貨。呢個係高雄市既大型百貨,當高雄未有巨蛋之前呢度的確係唯一既本土百貨。呢度有IMAX戲院、頂樓又有全高雄最大既誠品書店。

除左大遠百之外,捷運站出口1仲可以去到85大樓。呢座係高雄市最高既大廈。亦係全台灣第二高既大廈,大家可以上去佢個觀景台度飽覽高雄既市景。 (下圖中間最高果一座)

出口4: 新光三越百貨 及 太平洋SOGO百貨,呢兩個百貨,大家喺香港都行到飽啦。所以唔多講了,事實上我直情無行過入去。

出口6(步行約10分鐘): 吳寶春麥方店。 世界麵包冠軍 吳寶春麵包店,以冠軍麵包荔枝玫瑰及酒釀桂圓麵包聞名的吳寶春師傅,以國際技術用在地食材烘焙出台灣原味。好好食架,不過好多人,又唔近地鐡站。加上台北已經有分店既關係,所以都少左人黎呢度,不過,始終都係始創店,想試既朋友抄低以下地址啦:高雄市苓雅區四維三路19號(http://www.wupaochun.com/

(本文地圖取材自谷歌地圖)

沒有留言:

張貼留言