2017年12月10日 星期日

屯門 T Park 浸SPA


無錢去日本,又想浸溫泉。點算好?唯有留喺香港浸啦,仲要免費既添,夠唔夠著數?會唔會好多人?點預約?點樣去?一齊黎屯門 T Park 玩下啦。

T Park是什麼?

T Park 類似日本大阪既垃圾焚化設施,不過大阪嗰個係燒垃圾,屯門呢個係燒污泥。而喺燒污泥期間產生既熱力,就會用黎轉化為電,除左可以自給自足咁供應比番T Park自己用之外,有剩既電仲會流番出去供電網比屯門一帶既居民使用。係非常有意義既設施。

呢度有幾個園區,一入門口就有源‧林
源‧林除左上圖呢個噴泉做裝飾之外,旁邊仲有個公眾暖水足浴池。方便黎參觀既朋友,而又未夠鍾上車既話,就可以喺呢度浸下腳。

而進入左大樓範圍之後,就會到達源‧館源‧臺等等既設施。









簡單講,呢度就好似科學館咁,比你一路行,一路睇下呢座轉廢為能設施既運作同原理。你仲可以隔住個玻璃咁望到真實既運作。而如果你係黎參加導賞團既話,更加有機會親手玩下同即場飲下由污水淨化而成既食水添。(你敢飲既話😰)

而最靚既,應該係天台,源‧臺



對面就係深圳喇。

離開左座大樓之外,仲有一個景點,叫源‧湖

跟據資料所講,大家隔住個欄見到既呢個湖就係源‧湖,呢度係雀島保護區,有好多自然野生雀鳥咁話喎。你見到有就有啦。

源‧茶,故名思義,呢度係食Tea既地方,食物唔算太貴,又唔見得平咁囉。而最最最小心既係,呢度所有餐具都係要你自己洗番的。我當日係食完還碟先知,否則應該臨食之前洗多次,否則.......我都唔想再講落去。太嘔心。



而最後,當然黎到本文既重頭戲,源‧泉浸SPA喇!!!
由於SPA入面唔容許影相,所以我淨係影左上面呢張圖再加文字解釋比大家聽啦。

首先,源‧泉入面有三個池,分別係一熱一暖一凍。以我浸既時候溫度計顯示既水溫黎計,分別係42度池22度池同埋16度池。拿,我已經好醒目咁臨入冬既11月尾先黎浸,當日溫度係18度左右。浸42度池係非常正!!而42度池亦都係最大嗰個,而亦都係因為呢度既水係真真正正來自大海直接化淡既關係,所以呢個42度池係有礦物鹽既成份,真係好爽架!!
而跟據指示,最佳既浸法係10分鐘熱水,再10分鐘凍水,又再10分鐘熱水咁浸。不過當日我最盡都係浸到22度池,個16度池淨係放隻腳入去已經冰咁凍,下次夏天先黎挑戰佢啦。

源‧泉呢度係男女共浴的。所以一定要著泳衣(可外加白色T Shirt)落水。同埋呢度講明唔比游水,只可以浸水。所以個個入到去都會霸番個地方,自己浸。同一時段內最多都係廿幾人左右,所以空間感十足,唔會浸到人貼人,放心去浸啦。另外提提大家,由於更衣室係極細既關係,大家唔駛咁心急一夠鐘就衝入去。我見大部份人浸半個鐘左右都已經浸飽晒起身走人,所以你可以開場後15分鐘先去慢慢換泳衣,出到去水池時啲人都走得七七八八了。

成個T Park除左星期二休館之外,每日都有五個浸SPA既時段,由朝早10:15開始,到最尾一節17:30,每節75分鐘。真係浸到你甩皮都得。我就係浸17:30嗰節既,好處係可以從落地大玻璃望住深圳灣同日落,個感覺就好似天光浸到天黑咁。好正架。有興趣既朋友,去以下網址預約啦。
https://booking.tpark.hk/?lang=tc

整個T Park既詳情可以上官網 (https://www.tpark.hk/tc/) 了解。最後提提大家,預約時除左要留意時段之外,仲要留意交通安排。雖然 T Park 有免費泊車,不過免費泊車有時段限制,而最衰既係佢個時段係唔夾你浸SPA的。所以經常出現Book到SPA,但係Book唔到車位既問題。如果唔揸車黎既話,T Park提供左免費穿梭巴士來回屯門站(V City),車程30分鐘。所以你泊部車喺V City都係好選擇。因為 T Park 位於屯門垃圾堆填區旁邊,你揸車去出番黎之後,部車好似去過地盤咁,全部車都係沙塵同泥。加上,大家睇地圖都知路途幾遠架啦,由屯門碼頭開始計都要揸十幾分鐘車。


後記:
唔知大家睇相時有冇覺得熟口熟面呢?  因為T Park係TVB電視劇白色強人既其中一個拍攝地, 劇入面醫院走廊同埋醫院停車場既場景就係喺T Park 呢度拍架喇.

沒有留言:

張貼留言