2016年12月12日 星期一

沖繩燒肉店 - 焼肉もとぶ牧場

一般人去沖繩, 多數都會跟旅遊書去我那霸燒肉店. 但係我去得就梗係睇日本版既旅遊書, 搵牧場直送既燒肉店食啦. 牧場直送既好處係平靚正! 自己牛自己養. 不過呢間遠就遠左少少, 位於名護. 所以如果你係住名護又或者去完水族館回程時食埋先返那霸就岩岩好, 我地睇下地圖先.



渣車去既朋友, GPS請輸入電話號碼098516777.
店外有足夠既免費車位, 擔心呢樣既話, 不如擔心等位等得耐好過啦.





呢度自助等位, 到左之後, 喺上圖既位置自己寫番你個名同人數. 有位時職員會叫你名. 唔識日文既遊客, 簡簡單單寫幾個英文字母落去, 例如TW CHAN就得. 


呢度既裝修係傳統既燒肉店格局, 所以你係要除鞋, 伸對腳去枱底咁坐的. 好喇點餐!

黎得呢度, 諗都唔駛諗, 叫呢個餐就岩架喇. 乜野都有, 都係¥6500, 即係大約四百幾蚊港紙. 不過咁, 圖入面寫4-5人用, 我覺得2-3個人就差唔多. 特別係如果你食肉唔食菜, 就梗加要加單. 

上菜喇, 靚唔靚呢? 我同我老婆都覺得除左肉之外, 辣肉腸非常好食, 基本上係一定要食. 你都黎試下啦.

焼肉もとぶ牧場
881-1 Ōhama, Motobu-chō, Kunigami-gun, Okinawa-ken 905-0212日本
電話: (098) 516777

沒有留言:

張貼留言