2016年6月5日 星期日

沖繩篇 - 琉家黑蒜麵


今日帶大家去拉麵,呢間位於沖繩國際通內一條唔起眼既橫街,但係又好出名既拉麵店主打黑蒜麵。價錢仲要唔貴的,大家可以試下,好食架!







典型日式食堂既裝修,牆上面仲貼左香港旅遊書既介紹添。但係我又唔覺好多香港人黎食咋喎,我諗係位置既問題,呢度唔易搵的,轉頭再講。



拉麵有四種,我老婆揀左黑蒜,我穩穩陣陣食豬骨拉麵算。




最後講下點樣去琉家喇,最近既單軌站係県庁前站,行10分鐘就到,如下圖:



從県庁前站行出黎,照舊見到國際通入口轉入去,靠御菓子御殿嗰邊既行人路行,行到咁上下有條小巷,留心睇下,地下有塊告示版的,咁你轉入去行到尾就會見到。


上圖係御菓子御殿,外貌咁特別,好易認。沿呢邊行人路一路直行,去到一條小巷就會見到下面塊告示版。



地址:沖縄県那覇市松尾一丁目6-8

下一集,筆者會帶大家去沖繩既廚房,牧志公設市場食海鮮!仲會講埋你旅遊書教錯你既野,等你唔會比人呃,下星期見。


自駕遊指南

國際通入面有多個收費停車場,  價錢都開放時間都不同,  想知最抵泊既停車場, 請去下面沖繩自駕遊篇睇.
>>http://thatswhystravel.blogspot.hk/2016/09/blog-post_28.html


(本文地圖及街景地圖取材自谷歌地圖)

沒有留言:

張貼留言