2016年6月7日 星期二

阿里山

(轉載自舊BLOG - 18/07/2012)
喺台中同台南之間, 有一個好出名既縣, 就係嘉義縣. 而一般香港人去得嘉義縣既原因就只得一個, 就係上阿里山!!!



平時我會將乘車指南放起最後先寫, 不過阿里山特別啲, 唔寫清楚比你睇, 你就唔知點決定去定唔去. 如果你問我覺得阿里山值唔值得去? 我會答你, 去到你會覺得無乜特別, 但係一生人總要去一次. 原因係, 阿里山不是遊樂場, 無機動遊戲玩, 無乜特別既景點比你睇, 搭公車上去要接近三小時, 上面又大風又凍. 不過, 阿里山既特別, 就係特別在佢無野玩, 好似無野睇. 只要你睇完我呢篇介紹之後你就會明白, 一草一木皆非必然! 上山吧! 

由於阿里山鐵路於早年921大地震後仲未修復好, 所以只可以搭公車上去, 車程係 2 小時 40 分鐘. 車資為NT$221.



公車站喺正嘉義台鐡站既正門, 我相信大家已經識點搭台鐵啦. 如果需要搭高鐵既朋友請喺嘉義高鐵站落車, 然後每20分鐘有一班免費穿梭巴士來往嘉義台鐵站的, 車程約 30 分鐘.



以上左手邊去程係由嘉義去阿里山既發車時間, 記住要寫明(阿里山)的才是. 而右手邊是回程的, 同樣要留意係有寫明(阿里山) 的才是由阿里山開出的.
另外, 每日有四班來往嘉義高鐵站至阿里山的公車, 時間如下:
嘉義高鐵站開出 / 阿里山開出
10:10 / 14:40
11:40 / 16:40



由於上山既道路多年因地震或颱風等因素而令到路面好似行地盤咁, 所以上文所講既公車就係呢種小巴形既公車, 座位就一定比較窄, 加上要接近三小時車程, 真係少精力都唔掂.



無論上山定落山, 公車都會喺大約一半路程 (石棹呢個地方) 停留約10分鐘, 呢度當然有洗手間, 仲有間7-11. 呢個時候就落車鬆一鬆, 去個洗手間, 之後再要搭成個鐘架!



恭喜你! 你已經排除萬難, 上到黎阿里山了, 不過要留意數點, 由於阿里山地勢高, 所以平均氣溫只有十度左右, 就算山下面你要著短袖熱到出汗都好, 記得帶定件褸上黎. 冬天更會低至零下幾度! 另外就係臨到達阿里山總站時, 乘客係要落車買入場券的, 成人為NT$200. 不過你會見到當地人幾個人買一張就算數. (因為呢度係無人查票的, 買黎自己得個睇字) 但係我要提醒香港既旅客, 由於入場券係包左旅遊保險既關係, 幾十蚊港紙就乖乖地比錢買啦.

好喇, 出發周圍去!!



生長於一個無污染既高山之上, 花草樹木都特別靚. 記得帶相機黎呀!!!











一個全木造既阿里山車站, 基本上得三條路線.

1) 祝山: 晨早睇日出既路線, 呢班車我未坐過, 要住民宿既你問下當地民宿就會知道, 時間好似係早上四點幾開出, 車你去祝山觀日平台, 回程時間係日出之後30分鐘 (我諗你落車時問定司機或職員會比較好)

2) 沼平: 一般民宿或者賓館都會喺沼平呢度, 當然民宿或賓館可能會有接駁車, 載你去阿里山甚至係奮起湖, 呢層要問番你民宿了.
3) 神木: 呢度係本文重點介紹既地方, 下面再詳細介紹.
以上三段車程大約10-15分鐘. 除了祝山外, 其他車資為NT$80 (來回). 祝山睇日出班次收費為NT$150.

好喇, 我地要上車去神木喇!!






車廂內部. 車程唔算耐, 有冇得坐都無所謂啦. 不過如果假日上黎既話就真係企都無位企.




大家睇下森林鐵路既危險之處, 又急彎, 路又窄. 去年呢個時候, 就係呢條往神木既阿里山鐵路出意外, 做成599人傷.



到達神木站, 呢度無月台架, 請乘客由右手邊既樓梯離開車廂.



神木其實有咩野睇, 有咩野玩? 其實呢度係阿里山巨木群棧道, 你由呢度落車沿住步道行一個圈, 就會返番黎呢個車站. 路程大約30-60分鐘 (睇你行幾耐同埋影相影幾耐了). 有咩影? 跟我黎啦.



沿住車頭方向, 你會見到呢條樓梯, 跟住人行上去就無錯架喇, 單程路來的.




沿途你會見到好多勁高既大樹, 最後生(年青)的一棵都有幾百歲, 而最老既一棵陣間會講到, 2300歲咁老, 要十幾個人手拖手先可以圍到棵樹一圈!!















就係呢棵了, 被稱為神木!! 佢有45米高, 12.3米粗. 樹齡係2300, 上圖你會見到, 我要企到咁後先影到少少, 當你處身於呢棵樹下面之後, 你就會諗, 喺呢2300年入面, 難得無數戰亂, 天災都無影響到呢棵樹! 利害!!






行左一個圈之後, 就會返到黎神木車站, 咁岩有車, 就要番去阿里山了. (: 神木站及步道內沒有任何小賣店或食肆, 請自備水及乾糧)



返到黎阿里山, 時候都唔早, 開始大霧了.



呢度有郵局, 貪得意既你可以喺度寄番封信, 咁就會有阿里山既郵印了.



呢間係全台灣最高既7-11, 每個旅客都會喺呢個牌下面影相的, 不過講全台灣最高既便利店唔係佢, 而係下面!!
阿里山萊爾富. 7-11高多30公尺. 不過呢度無7-11咁多人影相. 鬼咩, 7-11出名D. 另外提提大家, 回程既公車車票係喺呢間7-11入面買的, 由於公車座位較少關係, 請預早買定回程票.


大家如果想食野既話, 沼平或者阿里山站都有不同的地道餐廳可供選擇. 行下街買下手信的話, 阿里山站就有了. 另外要順帶一提, 其實阿里山上仲有一個叫奮起湖的地方, 呢度又係另一個民宿/飯店既集中地, 奮起湖距離阿里山約40分鐘車程. 奮起湖有南台灣九份之稱, 所以呢度除左有民宿之外, 仲有老街比你行街買野, 仲有間火車博物顯示館, 但由於時間關係, 筆者未能親身到達奮起湖, 日後有機會去的話, 再補回相片吧.

沒有留言:

張貼留言