2016年6月18日 星期六

墾丁篇之 - 墾丁大街


墾丁大街當然係墾丁篇既最重要一站。所有食肆,行街買野,搭車往返市區都集中晒起呢度。短短既一條墾丁大街,有超過一百間民宿你話利害唔利害?不過咁,呢度其實都幾似香港既廟街,一條街由頭行到尾,兩旁就係攤檔,所以唔會迷路的。好啦,睇少少相再講吧!


當你搭左幾個鐘頭車,而你又見到上圖呢間麥當勞之後,就表示你已經進入左墾丁大街了。而喺高雄坐的士或公車既你,就會喺呢間麥當勞對面(即係筆者企喺度影相既地方)落車,呢度係一間7-11來的。當然,呢度只係墾丁大街既入口,視乎你間民宿既位置,你可以再搭多一至兩個站。不過,墾丁只有呢一間麥當勞。 所以你認住呢間麥當勞,同人溝通同求救就實無死。














過左7-11之後,行前少少再轉個靚彎,就會到達墾丁大街既中段,呢段就係行街買野食野既好地方。買野我唔多講了,大家去得墾丁既話,間間都會入去望架喇。至於手信鋪方面,鍾小勤就最出名喇。至於食野喇喎,以前有間叫迪迪小吃的非常好味,可是當地人話近年差左好多。但係未食過既朋友就話好食喎。我每次去都係食呢一間,所以無其他食肆介紹,大家照睇相,食唔食就自行決定喇。




以前去親墾丁,每位當地人都一定會推介你去呢間食野的。聞說十多年前,迪迪小吃只係墾丁大街旁邊既一個車仔檔。點知炒下炒下,小吃小吃下,就越黎越出名,之後仲開埋間鋪,搞到晚晚要訂位先有得食添。迪迪小吃既位置都幾隱蔽,簡單講就係喺希臘風情民宿旁邊。但其實呢度係小路來的。第一次去睇地圖都無大幫助,都係問人把啦。

至於迪迪小吃食乜既呢?其實呢間算係小小印尼,又小小泰國菜既口味既餐廳,總之就係以“炒野”出名,炒河就最正喇!另外炒菜,辣蟹等等都好拿手。但係筆者提醒大家,呢度既炒野係好大碟的。三四個人食絕對無問題。所以如果你兩個人去食的話,落單時可以叫佢炒細碟啲,收費會平少少的。放心,佢會同你講明幾錢架喇。而上圖果碟炒河已經細碟左架喇。你話兩個人點食得晒?收費方面,一碟炒河大約港幣60-70蚊左右,辣蟹就好似接近二百蚊港幣。對比起香港,收費其實差唔多,但係如果你用台灣既感覺去食就會覺得貴左少少。點都好啦,有興趣既朋友可以去試下。

(本文地圖及街景地圖取材自谷歌地圖)

相關文章
墾丁 - 旅遊簡介 及 交通指南
墾丁篇之 - 恒春鎮, 出火
墾丁篇之 - 後壁湖 (半浮潛船睇珊瑚, 墾丁核電廠)
墾丁篇之 - 船帆石, 鵝鑾鼻, 風吹砂



沒有留言:

張貼留言