2016年6月1日 星期三

沖繩篇 - 串角 (串燒放題)

今日帶大家去一間當地好出名既餐廳食串燒放題. 呢間餐廳叫 "串角", 喺沖繩有九間分店, 其實佢除左串燒之外, 仲有得飲啤酒同食壽司等日本食物. 不過一心去到, 當然串燒係主角, 加上仲可以揀放題定散叫逐串比錢添, 就更加會揀放題. (不過下次再去, 我就會揀逐串比錢喇) 睇左下面相先再講啦.



今次介紹呢間鋪位於旭橋站附近, 旭橋站旁邊就係那霸巴士總站. 所以大家由美國村等等地方搭長途巴士返到出黎, 食野串角先返酒店係好順路的!! 而營業時間係傍晚17:30至第二朝05:00!!



痩せません






店內既環境係咁的, 我個位仲有電視睇添. 好喇, 入正題, 睇餐牌.



上面呢個餐牌就係逐串叫既用的. 不過由於我係食放題, 咁當然選擇會少D. 另外, 點解9間分店我會介紹大家黎呢間? 因為係得呢間有中文餐牌, .



店主好有心機咁手寫既食物既中文解釋比大家睇架喇. 不過落單就一定要寫日文, 好似上圖左手邊咁, 寫番你個枱號, 食物同埋要幾多串就可以. 好喇, 上菜喇好嗎?



呢度賣點係全炭火燒, 如果你問我呢. 可能我食慣香港串皇嗰D醃到好濃味既串燒, 所以覺得呢間比較淡味, 但係就換黎原汁原味既肉味同炭火味, 睇你個人喜歡喇.



食完既竹串記得放番入呢個筒度. 好喇, 講左咁耐, 究竟放題係幾錢位呢? 答案係¥2500一個人, 限時120分鐘, 任食同任飲, 飲品方面可以揀綠茶, 汔水或者啤酒都得! 比埋佢個官網大家睇, 入面有齊價錢架喇. <<串角官方網站>>

最後提一次大家, 除非你真係好叻日文, 否則唔好自己賴醒走去第二間分店食. 因為部份分店係唔招乎遊客的, 就好似下面赤嶺站附近嗰間, 我去左兩日佢都話FULL, 但係明明大把位. 我相信係鋪頭唔想逐樣解釋食物係乜野掛. 所以要去就去旭橋呢間啦.




(本文地圖取材自谷歌地圖)

沒有留言:

張貼留言