2016年6月1日 星期三

沖繩篇 - マンガ倉庫 (漫畫倉庫)

今日為大家介紹既呢個地方, 我敢話無一本香港旅遊書有介紹過, 亦都極少香港人識. 大家都知筆者最鍾意就係夾公仔, 於是就周圍搵夾公仔鋪頭, 終於比我發掘到呢個好地方, 就係位於赤嶺站附近, 仲要係24小時營業既 マンガ倉庫 (漫畫倉庫).



唔好淨係聽個名就以為得漫畫, 其實呢間仲係2手衫店, CD, 樂器, GAME, 夾公仔, 玩具, 乜都有.



二手名牌手錶, 手飾.





, 電器, 同樂器一應俱全.







反而夾公仔機就唔係好多部. 大家從上面既相都見到, 其實呢度乜都有. 如果你鍾意玩咭GAME既話, 呢度都應該有齊你玩開既咭, 仲可以逐張買. 另外大家見到公仔同模型品之類. 多數都係D人夾公仔之後唔拎走, 放起度賣的. 所以價錢比出面買全新既平好多!!! 雖然叫二手, 但係根本未開過盒. 入番幾盒返香港賣都仲得. 今次無介錯喇掛?

交通指南:


由赤嶺站行過黎只需5分鐘 (沿下圖紫色線行就係, 一轉彎基本上已經望到). 而赤嶺同那霸機場只係一站之隔. 所以CHECK IN完仲有時間淨既先過黎慢慢睇都未遲. 如果你係自駕既話, 呢間店除左24小時營業之外, 仲有免費車位提供. 夜晚訓唔著過黎夾下公仔, 再去酒店附近既24小時麥當勞食個包不知幾爽!


自駕遊指南

GPS請入電話號碼: "0988918181"
想去浦添分店, 請入電話號碼: "0988744455"
兩間分店都有大型免費停車場任你泊. 當中浦添店門面面積最大最多野睇.

(本文地圖取材自谷歌地圖)

1 則留言: