2016年5月12日 星期四

海女篇 - 小袖海岸


今日黎到日劇“海女”既重要場口,就係小袖海岸喇。每年七月至九月,一班海女就會喺呢度表演潛水捉海膽比大家睇,入場費係五百日元。不過唔止有得睇,比多五百日元,仲可以即食即開既海膽,係咪好吸引呢?一齊黎睇下啦。









一落車,就會見到呢塊石埤,上面寫住“Je, Je, Je”。咩黎?係久慈既鄉下話,意思係驚訝咁解,如果再驚訝啲既話就會再加多一個Je,如果再再驚訝啲既話就再加一個Je。有睇日劇既朋友一定知架喇。無睇過既朋友你依傢係咪好Je Je Je Je Je?






終於黎到小袖海女既辦事處,二樓係Café。地下呢層係售票處同埋售埋紀念品的。當然,唔少得有海女裝扮既女子同遊客合照同傾計。







首先要適應水溫,然後用海帶黎洗潛水鏡,原來用海帶黎擦下鏡就唔會有霧!





上水,一袋滿滿既海膽,遊客就開心喇,因為可以開餐。





即開,洗下佢,再挑走條腸,咁就食得。

唔好講笑,當你食緊佢既時候,佢啲針仲識郁架!所以唔好咁大力拎住佢,放輕隻手浮住佢就唔會吉親。新鮮既海膽係好綿的,好似食緊蛋黃咁,又好似大閘蟹既羔,鮮甜好食,同香港大家食到既味差好遠,香港既海膽有陣怪味,又臭臭地咁,新鮮既係完全無呢回事。鍾意食海膽既朋友,一定要黎試下!





呢度仲有“雜錦煮”食,唔好問喇,有冇睇過日劇都試左先講啦。

如果就咁影下相就當寫左一篇文章,我係讀者都唔收貨啦,所以我拍左片比大家睇。


下一集,繼續海女行程既另一個景點,久慈琥珀博物館。 

沒有留言:

張貼留言