2016年5月11日 星期三

海女篇 - 久慈飲食


上文講到,久慈其中一樣最出名既就係海膽,所以今日當然唔少得帶大家去食海膽飯啦!除左海膽飯之外,今日會介紹三間餐廳比大家,等你去到既時候可以參考下。依傢見下地圖先:


久慈站出發計,去最近既Key Coffee食個Tea先啦。




Key Coffee


由火車站旁一直行落去,兩三分鐘就黎到,點解要介紹佢?因為日劇“海女”入面女主角婆婆既餐廳“黎明日”就係參照呢間 Key Coffee 黎設計架喇,唔信?入去睇下啦。




入面有齊各演員同導演既合照同簽名。身為海女迷係真係好值得去的。飲杯野之後,又去下一站,就係土風館喇。


土風館


喺沖繩篇既時候已經解釋過,日本好多公路旁邊都會有個叫道之駅既地方,係用黎比長途車既司機休息既地方,久而久知,呢啲道之駅變成左買手信既好地方。而土風館就係久慈市內既道之駅喇。所以好多野睇,好多野買。



黎得久慈,買琥珀係唔少得的。大家認唔認得圖中個伯伯呢?無錯喇,就係劇入面既勉伯喇。







劇中真‧黎明日個牌,竟然無掉到,放左喺呢度比大家留念。其實呢度有幾間餐廳,大家可以一試的,不過去得旅行梗係要試最地道既,所以我行左去土風館既對面,係一條叫做“歷通路廣場”既小食街搵食。





串和牛好正架!¥250平喇掛?

而就喺呢度,我搵到間主打食海膽飯既店鋪,上面呢個餐,都只係一千日元。即係七十幾八十蚊港紙,大家可以睇到啲海膽係幾咁新鮮,唔係香港食到嗰啲一塊塊雪到硬晒咁既。我喺香港係唔食海膽的,但係黎到呢度試過之後,更加唔會返香港食,因為係兩種味黎,下集再同大家詳細介紹。



田村牧場直營燒肉店


最後帶大家黎到呢間田村牧場直營既燒肉店。田村牧場係乜我就唔知喇,應該係當地既一個小牧場,但係呢間燒肉店一定要介紹,由於食材係直營既關係,所以價錢好平,肉質又好肥味。夜晚好多當地人渣車黎食架。




一如日本既燒肉店,就算兩個人去食都會有間房仔比你,私隱度極高。而上面呢碟七色牛肉,好似係三百蚊港幣左右,我同太太再加單叫多一兩碟淨牛肉,賣單都唔駛五百。超抵!!不過前往呢間燒肉店既路程就遠啲。從地圖大家可以睇到,由久慈出發,要先去到久慈市文化會館,再沿天橋方向行過去,都要成20分鐘架!

本文既最後,送番久慈市內其他景點,包括剛才提及過既久慈市文化會館相片比大家,下一集,我地會去小袖海岸,睇海女即場潛水捉海膽。












(本文地圖取材自谷歌地圖)

沒有留言:

張貼留言