2016年5月29日 星期日

日本上網卡介紹 (16年8月10日更新)




好多人都知道,今時今日買上網卡去旅行係又方便又平過租WIFI蛋架啦。但係邊張卡抵用,邊張卡有咩限制你又知唔知?


筆者見到好多網友喺團購網度中左伏,所以專登開個POST等大家知道下,究竟去日本買咩卡最好。




Docomo 4G LTE 7日無限上網數據卡



近日,團購網係咁推上圖嗰款Docomo 4G既無限上網卡,聲稱七天內可以任用無限數據。就咁睇大字報就梗係吸引啦!結果好多網友都落左搭,但係大家只要留心睇下細則既細字仔既話,就會見到佢寫明“每日首100MB4G LTE,其後限速3G 128kbps無限上網”。嘩!每日實際上得100MB用,放張相上Facebook,睇下Youtube就爆,之後得番128kbps。仲有一件好重要既事要話比大家知既係,日本既4G制式同香港係唔同的!!香港既4G除左數碼通係用1800MHz之外,其餘主力都係2600MHz,但係日本Docomo4G係用1800MHz2100MHz的。而當中既1800MHz只限東京、名古屋同大阪市區使用。咁即時話就算你買左呢張卡都好,過到日本都未必成日收到4G!咁大家明白點解佢要團購散貨啦!




日本富士卡








今日筆者介紹一張我平時用張既上網卡比大家,就係上圖既日本富士卡。呢張卡好簡單,七日有效期,總用量係1.8GB3G無限速,亦無任何網絡限制,使用日本Softbank網絡。一個正常既香港人一個月大約用1-2GB,所以呢張卡有1.8GB比你用七日係非常夠用。而最重要既係,呢張卡係無任何使用限制的,你可以將佢放入WiFi蛋同人Share用又得,睇myTV、上Youtube、開Facebook甚至用Whatsapps講電話都無問題。另外,當你開通左張卡之後,每日你都會收到SMS提示你之前一日用左幾多用量,同埋剩番幾多用量的,唔駛驚會用爆,非常細心。






最後最重要既梗係價錢啦,呢種卡喺深水埗既街鋪有得賣,大約HK$150一張。另外Yahoo拍賣我見過有人賣HK$110。大家可以比下價。但係某團購網團購價都要HK$148。咁就真係睇下你個人喜好喇。


想知多啲遊日既小貼士的話,多啲留意ThatsWhy's Travel
---------------------------------------------------------------------------

2015年8月8日更新


之前為大家介紹既富士卡, 竟然出左新版. 新版仲要係不限流量, 七日無限上網!! 照舊無任何限速及限制, 可以WIFI SHARE, 可以放入蛋. 依傢Yahoo拍賣仲要賣緊$105包郵, 今年內出發去日本既朋友, D去買番張啦.

============================================

201649日更新)



由於有讀者反映之前筆者介紹過既“富士咭”已經不再有售。所以今日介紹過另一張上網咭比大家。



而最諷刺既係,今日介紹既呢一張上網咭偏偏係上年我叫大家唔好買既Docomo 7日上網咭係同一間公司出的,唯一唔同既地方就係由七日任用改左做八日上限2GB用量。





Docomo 4G LTE 82GB用量上網數據卡




上年年尾,呢間公司推出左新既八日咭,雖然今次不再係無限任用。但係八日內有2GB用量兼 4G LTE既速度比你用。2GB對好多香港人黎講已經非常夠用,一般香港人都係用2-3GB左右一個月,依傢有2GB用量就算你搭新幹線睇myTV都絕對無問題。當然啦,如果你部手機唔支援4G又或者你去既地方無4G幅蓋的話,就會轉用3G無限速既網絡。我今年三月頭拎住部Sharp日系手機去東京、名古屋、京都甚至係金沢都一樣有4G用。就算喺新幹線上面睇片都無窒。值得介紹的!

提提大家,一如平時既Docomo咭一樣,國產手機例如小米等係用唔到的,我親身帶左一部最新既小米NOTE過去,無論我點樣手動揀網絡同手動設定APN,都係無辦法令佢有信號。另外,有台灣用家話連HTC都一樣唔支援。大家出發時最好留意下自己部手機,又或者帶定多一部舊款機過去做share喇。

最後講講價錢,旺角格仔鋪賣$98一張,Yahoo!拍賣我買過最平$65都有交易。建議大家多多格價。

(2016年8月10日更新)

今日又去左Yahoo!拍賣, 買番張準備九月沖繩之旅用. 原來呢張8日2GB既Docomo咭出左升級版, 新版係首2GB 4G LTE速度, 其後竟然送埋3G無限任用!! 真係抵上加抵. 
順手提一提, 之前有網友話HKTV MALL有多種Docomo咭賣, 當中有啲係8日3GB甚至係4GB的, 不過千萬不要買, 因為呢啲都係有每日上限的. 記住一定係8日2GB用量既先係暫時最好的.
唔明再問啦.

81 則留言:

  1. 您好,

    請問呢張卡覆蓋沖繩嘛?

    回覆刪除
  2. 你好, 你指Docomo 4G LTE 8日2GB呢張? 當然可以. 我都係用呢張去沖繩玩. 其實全日本都可以用到的, 分別在你收到4G定3G.

    回覆刪除
    回覆
    1. 想問Docomo 4G LTE 8日2GB 沖繩用係4G定3G?

      刪除
    2. 沖繩有4G, 用唔用到就要睇你部機支唔支援喇. 不過依傢啲新機好似好多都可以Cover晒唔同既4G.

      刪除
  3. Docomo 可以在日本打電話? 京都、白浜可以用?

    回覆刪除
    回覆
    1. Docomo係一張上網咭黎, 所以唔可以打電話, 你亦都無辦法打到. 不過, IP電話 (例如Whatsapp, Skype)之類透過上網黎通話既軟件佢係可以支援到的. 至於京都同白浜當然可以用啦. ^^

      刪除
  4. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除
    回覆
    1. 8日2GB呢張想問多少少, unwire做過test話1GB之後限速, 唔知blog主有冇同樣問題?

      http://unwire.hk/2016/05/10/japan_travel_sim_2016/japan-gadget/
      (12/5 更新 : 最後另一張都中埋伏 < 呢一part)

      刪除
    2. 說實話, 我去既時候無好似佢咁CHECK住黎用. 所以唔知有冇超過1GB, 但係我又唔覺有慢左喎. 我亦無聽過有讀者有相同既問題, 所以我唔敢答你.
      不過咁, 我九月中去沖繩, 如果你唔趕既話, 我可以到時試下既. ^^

      刪除
    3. Hi Terry, 一返黎即刻覆你. 試左, 真係過左1GB之後下載同上載速度限得好緊要. 但係上網同睇片之類完全無問題. 相信係BLOCK左防止你下載FILE.

      刪除
    4. 感謝測試, 最近freetel都好hit, 自己用過都OK, 可以一試
      不過似乎block左P2P

      刪除
    5. freetel都係得1GB咋喎, 不過都好啦, 買唔到Docomo就買freeetel啦. 多謝推介.

      刪除
    6. 香港版有1.5GB呀, 去到入code就得

      刪除
    7. 同埋開卡第2日先計日子, 姐係8日1.5GB ~$100

      刪除
    8. 咁都還好, 但係我買$65咋喎. 哈. 點都好, 多謝你介紹, 多個選擇點都好過無選擇. ^^

      刪除
  5. 請問LG G4雙咭機可以用到這張咭嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 三星既機無問題, 我相信LG都應該可以. 暫時知道既係小米等國產機一定唔得, HTC部份型號唔得. Apple完全無問題.

      刪除
    2. 唔敢講, 台灣有人話HTC機唔係個個型號得, 我一部HTC都無, 所以試唔到. 見諒.

      刪除
  6. https://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b32904322?u=whatapps_68422840

    請問,是否這張咭呢?

    回覆刪除
    回覆
    1. 內容對. 但係張相唔岩. 去到要小心唔好買錯. 係Docomo, 不是Umobile.

      刪除
  7. 完全未聽過, 上網都搵唔到你講既咭, 請問有冇LINK?
    照你字面咁睇, 8日嗰張同我介紹Docomo嗰張差唔多, 比我就唔搏喇. 始終Docomo呢張上facebook,Whatsapp Call乜都無問題, 亦好多網友用過.
    至於15天嗰張, 除非好平, 否則分兩張8日用好過, 每日得300MB, 有鬼用咩? 去得旅行, 上網睇時間表, 追車, 去到餐廳或者景點又要上網搵野. 速度好重要.

    回覆刪除
  8. 你條LINK睇唔到. 所以我只可以按照你字面咁寫咁去比建議. 建議同上次講既一樣, 除非你需要多過8日, 而佢15日嗰張又好平, 否則我就唔會搏.

    回覆刪除
  9. http://www.e-zone.com.hk/channelnews.php?id=14005
    見到呢張 唔知work ng work lei?

    回覆刪除
    回覆
    1. 未用過. 但係就咁睇類似我介紹比大家既8日卡, 佢仲要賣$130, 做乜要買佢? 2GB用8日其實非常足夠. 除非你真係要去到日本都不停搭車睇片, 否則唔好搏喇.

      刪除
  10. 請問咁有咩卡係支援到小米機????

    回覆刪除
    回覆
    1. 除左香港既電訊公司(CSL, 3仔, 數碼通之類)出既卡之外, 暫時我無試過一張平既日本卡係可以支援小米機. 無法子, 中日似乎真係唔係幾夾. 我都打算換機, 平野無好.

      刪除
  11. 請問2GB嘅Docomo咭可以放入wifi蛋用嗎?我嘅wifi蛋係Huawei Mobile Wifi E5377

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以放入Wifi蛋, 但係由於唔支援大陸機既關係, 華為既蛋係用唔到的.我試過了. =.="

      刪除
    2. 你好,我也有相同問題,我十月尾會去九州,如果用2GB既DOCOMO咭放入HUAWEI MOBILE WIFI E5377可以用嗎?我上HUAWEI網CHECK過,這個E5377型號是台灣版來的,所以不知道可行不?

      刪除
  12. 請問呢張卡可share hotspot嗎?
    (Docomo 4G LTE 8日2GB用量上網數據卡)

    回覆刪除
  13. Thank you上面解答:D
    我下星期去沖繩, 我最終都係去左鴨記買左docomo 4G lte你呢張試下.
    咁去到間檔見佢有埋之前unwire話中伏個張: 包裝封面一格格正方形彩色,封面中間docomo 4g data sim, 又係寫住首8days 2gb 4g 打後限速. 個價錢就貴5蚊, 但4g data sim呢張無寫expiry date.
    咁咪問下個檔主有咩分別,唔知佢係亂吹定點, 答話4g LTE 呢張係大陸server, 另一張4g data sim日本server. 佢答唔到我4g data sim幾時expire, 所以最後都係買你講個張.
    另外其他檔口大部份其他款個日期都只係去到9月底.

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實我次次買, 個到期日都係一兩個月內就到期. 否則唔會賣到咁平. 有啲有效期到年尾的, 要成百蚊一張, 我不如年尾先買仲好, 我最平買過$65一張. ^^

      日本Server同大陸Server就真係唔知有咩分別, 上面有師兄都問過呢個問題, 無法子喇, 深水埗貨源多, 有啲都唔知點黎既, 總之用到就OK啦.

      刪除
  14. Ching, 紅米note3 既然用唔到docomo卡,甘用到文中的富士卡嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. 都係唔得. =.="
      國產機呢方面真係非常失敗.

      刪除
  15. 你好,本人10月尾到九州4天,請問DOMOCO 2GB 8日4G卡能否放入HUAWEI MOBILE WIFI?我用的型號是台灣版E5377,如果可以我就不用買數X通那張$182了,謝謝

    回覆刪除
    回覆
    1. 你好, 我用過華為E5330, 答案係唔得. 我估你呢隻都係凶多吉少架喇. 帶部spare電話過去share WiFi仲好. ^^

      刪除
    2. 九州四日夠玩架喇? 集中喺一個地區玩?

      刪除
    3. 謝謝你回覆覆😊,由於假期不夠,所以只去別府,由布院和福崗,其實是否所有數據卡都要在當地先setting?因為我第一次去日本,平時去台灣或星加坡買的上網卡都係隨插即用的,如果要setting那步驟該如何?可否講解下?謝謝

      刪除
    4. 遲左覆, SORRY. (其實我覆左你, 會唔會有電郵通知你架? 定係要日日上黎睇?)

      Setting就一時時, 有時部機識自動讀張咭既設定, 有時唔識. 唔識既話都唔緊要, 張咭個包裝有教, 主要係set APN 就可以, 幾秒就set完. 如果你用iPhone既話就要裝apps, 包裝上面有個QR Code比你下載架喇. 下載完去到就用得, 乜都唔駛set.

      刪除
  16. 網誌管理員已經移除這則留言。

    回覆刪除
  17. 可能紅米要send SMS 先激活個network,但張咭又唔可可以send...所以沒信號

    回覆刪除
    回覆
    1. 我估計就唔係喇. 因為張咭係不需要激活呢個動作的.
      另外, 多數上唔到網都係APN既問題, 呢點我已經測試過, 點手動改都無用.
      最後, 我可以講既係, 佢係收唔到網絡, 而唔係上唔到網, 至於收唔到網絡呢個問題, 我用手動搜尋去玩過, 其實係時得時唔得的. 就算我LOCK死佢行Docomo, 搵到網, 一陣又會斷番.
      根據台灣網友既研究, 相信係網絡頻率有差異, 所以連唔到.

      刪除
  18. 你好呀網主,請問你最後介紹果張docomo 8日2gb係可以點樣搵到?yahoo拍賣太多了驚買錯,thanks^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實只要乎合8日, 2GB. 呢兩樣野, 應該都唔會錯. 你再睇埋佢啲細字, 睇下有冇每日上限, 無既話錯極都係好野. ^^

      刪除
    2. 謝謝,已經找到心水^^

      刪除
  19. 請問iphone6用Docomo, 8日,2GB 可以嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. iPhone無問題,不過要裝個專用Apps先用到。買左你就會睇到,上飛機前下載左先,落左機之後,一換咭 再click個apps就可以用架喇。

      刪除
  20. Hello, 請問黎緊12月去北海道, 你介紹的Docomo, 8日,2GB可以用到嗎? 謝謝:)

    回覆刪除
  21. hello, 我要去10天日本,請問係咪要買15天 DOCOMO 2GB個隻, 好似得7/8/15/30天? 但係淘寶見到有10天。可唔可以俾個建議呀? 謝謝。

    回覆刪除
    回覆
    1. Hello, 我未見過15天嗰張, 要小心睇下細字仔, 留意下有冇每日使用上限, 否則就得物無所用架喇.
      如果唔Sure既就比條Link我幫你睇啦.

      如果你問我比建議, 我會介紹你買2張8天算數, 除非價錢差太遠. 至於我平時就寧願買1張8日算數, 反正頭尾兩日都係來回酒店同機場, 唔上網都OK. 咁當然啦, 如果你一落機就要上網, 咁就買2張安全啲, 有咩事Delay左都有得用多幾日.

      刪除
  22. 你好! 我將要去大阪+京都 9天,我想買8日或10日以上的上網卡. 其實買邊款好呢?
    因為"docomo" 有好多款, 但唔係即插即用, 要到setting 入資料的, 另如果係"日木富士卡"就方便,即插即用.
    請問有冇建議呢? 我要買4張, 怕買錯~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 其實係咪要入APN setting好睇你部機, 有時部機識自己讀到, 有時唔識. 所以買富士卡都未必有用.
      APN Setting好容易, 你搵人教下你一學就識, 同Save個Phone book一樣咁易, 學定旁下身啦. ^^

      同上面我答既一樣, 我未見過10日既卡, 可否比條link黎睇下? 又或者你要留意下佢啲細字仔, 睇下佢有冇每日使用上限, 有就得物無所用架喇.

      刪除
    2. 唔記得講, 如果你係用iphone的話, 只需要下載個apps就可以, 不需要手動輸入APN Setting的.

      刪除
  23. 您好,請問Docomo 4G LTE 8日2GB呢張卡,Huawei P9 Plus & LG G5 可以用呢張卡嗎?

    回覆刪除
  24. DOCOMO 4G 8日放唔放到入WIFI蛋?
    我用緊紫米WIFI蛋 全網通

    回覆刪除
    回覆
    1. 張咭可以放入蛋. 但係大陸蛋同大陸機都唔支援. =.="

      刪除
    2. 買果時佢話可以用國外卡...
      但係我諗住去買DOCOMO卡,佢話呢D卡放入WIFI蛋係用唔到...係真唔係?
      THX

      刪除
    3. 嘩. 咁你要試下喇. 我用過華為Wifi蛋, 真係唔得. =.="

      刪除
  25. 你好!請問港版紅米 note2 和 note3 去九州八天用什麼咭好?自駕遊所以除可上網外,也需要打电話給民宿(不用whatsapp, skype),那麼應用什麼咭呢?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 大陸機既話, 除左漫游, 咩卡都唔駛諗.
      另外, 平既上網卡多數都唔可以打電話. 所以我平時真係要打電話既話, 都係去到機場先打.
      以你呢個例子, 你都係租蛋加漫遊打電話啦.

      刪除
  26. 我是用samsung note5,可以用什麼卡上網和打電話呢?謝謝!

    回覆刪除
    回覆
    1. 拿, 我清楚啲講多次先. 可以打電話既卡, 上網唔會平. 上網平既卡, 多數唔可以打電話.
      所以你呢個例子黎講, 又要上網, 又要打電話既話. 應該係租蛋加漫遊最抵.
      如果你真係要搵卡既話, 我隨手比個例子你參考下(不是最平):
      http://www.three.com.hk/website/appmanager/three/home?_nfpb=true&pageid=641001&_pageLabel=P200470391219567710594&lang=chi

      你可以見到, 呢類既外遊卡, 上網用埋日費都要$98一日. 同我介紹既上網卡係貴好多好多.

      其餘就自己考慮喇.

      刪除
  27. 團購的Docomo 8曰2GB 4G LTE咭講, 經測試不支援雙咭雙待機, 我的samsung s7 edge是雙咭機, 請問可以用嗎.

    回覆刪除
    回覆
    1. 一向都只係話大陸機唔得,無聽過雙咭機唔得喎。同埋三星咁多人用都無出過聲,睇落應該無問題。

      刪除
  28. Docomo 8曰2GB 4G LTE咭 可以放入ZTE MF903 wifi蛋用嗎?Thx!!

    回覆刪除
    回覆
    1. ZTE係咪中興?我未用過,但係華為同小米等國產牌子都唔得。唔好有希望。

      刪除
  29. 請問docomo張卡samsung機可以係香港開啟嗎?因為21号前要開啟22先飛🙈

    回覆刪除
  30. 請問您文中提到的Docomo 8天 4G卡同以下yahoo團購的是同一個嗎?
    https://hk.deals.yahoo.com/hong-kong/offer/747860?src=todm
    A) 日本 Docomo 8天 4G 上網咭 1 張

    回覆刪除
    回覆
    1. 全中. 就係呢張. 記得問清楚有效期到幾時. 另外, Yahoo拍賣做緊$85咋喎. ^^

      刪除
  31. 呢張卡有冇10日架?
    THANKS:)

    回覆刪除
  32. 我有見過7日同10日,不過只有8日呢一種係無限速的。其餘都係每天只有幾百MB 4G既速度用。完全係得物無所用,唔好買。

    回覆刪除
  33. 趕住走,未睇哂全文就唔覺意買左頭3G 4G 然後3G任用。。。。。����

    回覆刪除
    回覆
    1. 本網深表遺憾。😭😭

      最多咁啦,我幫你免費Plan行程。😂😂

      (其實個個都免費架啦) 哈。

      刪除