2016年2月15日 星期一

江之島


今日帶大家去江之島江之島係一個距離東京一小時車程既一個島。如果用香港地方黎形容既話我會用大嶼山黎形容,因為同樣係舊舊地,又有廟又有大佛。台灣既朋友多數會用十分台灣新北市既一個地方)黎形容江之島,因為同樣係坐小火車穿梭古舊既村落。其實筆者好多年前已經去過江之島,不過近年呢個地方連旅遊書都唔再介紹,加上早前旅行又無影太多相,所以一直都無為大家介紹,一直到去年杜如風小姐既電視節目介紹之後,突然多左網友問。於是我就再次踏足呢個地方。


表面上,江之島只係地圖左下方既一個小島,島上面有一個重要景點江島神社。事實上,由地圖左上方既藤澤開始一直到右手邊既鎌倉,都係今次既行程。要遊覽江之島既話,要花一整天時間,大約係九至十時黎到,玩到五六點走就岩岩好。而遊覽既次序,一般都係由左至右咁玩落去,而呢個亦都係今日所介紹既行程。



片瀨江之島站


新宿出發,坐小田急既浪漫特快,約65分鐘就可以黎到片瀨江之島站。


同個站影完相之後,行過天橋然後會見到江之島旅客中心,旁邊有條隧道,行落去一直行,又會見到一條跨海大橋,跟住就會到達第一個景點,江島神社








江島神社

過左大橋之後,會見到下面呢條老街。









沿途都幾多手信買,其中一間賣水晶的唔錯架,多款又平。之後行多幾步,終於到江島神社既正門。


要參觀神社就要上山,唔想行樓梯既話,左手邊有個售票處,賣乜?賣登山電梯!












沿住電梯上山,會經過邊津宮中津宮等等,大家可以影下相,求下籤,寫下繪馬。之後就會去到最後一條電梯,就會上到山頂。





上到黎山頂第一樣會見到既就係上圖既瞭望塔(我唔比錢上去喇,影張相大家睇下算啦),而旁邊有間好出名小食店,賣江之島既特產既八爪魚餅




好好食架,好似食緊蝦餅咁架。之後繼續行, 向奧津宮龍戀之鐘岩屋方向行。





當你行到黎上圖呢個地方之後,記得影張相記低佢。繼續直行既話就可以去到奧津宮龍戀之鐘岩屋,之後係要行回頭路,黎番呢個地方,沿右手邊"下道"既巷仔落番山的。


睇上面呢個指示牌會容易啲明,由於颱風天雨關係,今次我無去到岩屋,不過都有冒雨去龍戀之鐘。大家繼續行啦。








鎖係要自備的。行完江島神社,沿路經過正話既跨海天橋,行番去江之島站。(係江之島站,不是片瀨江之島站呀!)





江之島站







黎到江之島站,當然要搭下江之島電鐵(簡稱"江之電")。呢條鐵路有100年曆史,所以每抽車都係唔同年代既產物,上圖藍色既呢抽車幾有歐陸風味。班次方面,一小時有五班車,算唔錯喇。我地登上往鎌倉既火車,去下一個站長谷,睇下長谷大佛



長谷大佛






離開長谷站,沿指示牌經過大佛之街行7分鐘左右,就會去到下圖既高德院,院內有拍戲成日都見到既長谷大佛





入院係要比錢的,所以我又唔入去喇,影張相就算。之後沿路出番去長谷站,最下一個站,鎌倉總站



鎌倉



鎌倉既景點係鶴岡八幡宮,不過,前往鶴岡八幡宮小町通其實都係一條好好行既老街。如果大家有睇日劇既話,古書堂事件手帖既拍攝地點,就係鎌倉呢度喇,真係好古老架。我地周圍行下之前,教大家點出閘先。



上圖大家可以睇到,如果我地要去東口既話,係要穿過JR線大堂的,所以大家會見到上圖呢部轉車用入閘機,大家一定一定要按中間橙色燈既制(寫住東口經過嗰句),之後先好放張飛入去,否則會當你轉車食左你張車飛的。(車飛係一日任搭架,食左陣間點返去藤澤?)


穿過JR站之後,就會黎到上圖呢個出口,呢度可以隨意放張飛落去出閘喇。出左閘之後依指示牌左轉就會去到小町通





以下相片就係沿住呢條小町通影的,都係嗰句喇,有追睇呢個BLOG既朋友都知筆者去既時候係打緊風,所以我無去到八幡宮,喺呢度影下相行下就回程了。













最後為大家介紹埋上圖呢個蜜瓜包,亦即係杜如風介紹過既日式菠蘿包,好食的!!食完就要回程喇,搭番江之電,去呢條路線既另一邊總站,藤澤,行一陣商場,就可以轉小田急既浪漫特快,返去新宿喇。








藤澤

喺轉小田急線返新宿之前,當然要行下藤澤啦,呢度已經係城市黎,所以無古老野睇,取而代之既當然係商場,呢度有小田急百貨,有賣流行野既OPA,亦都有BIC CAMERA







喺講交通指南之前,比條片大家睇下,以下係喺江之島上面拍攝既短片,等大家感受下電車穿梭橫街小巷既感覺,連汔車見到電車都要讓路。





交通指南

由東京市區黎江之島有兩個方案,一個係搭小田急電鐵,一個係JR。各有好處,以下有解說。

1)小田急電鐵 http://www.odakyu.jp/tc/destination/enoshima_kamakura/

好處係方便,小田急電鐵既市區總站係新宿,加上小田急有連同江之島電鐵既一日任搭PASS,搭小田急由新宿來回藤澤一次加江之電任搭都只係¥1470,加多¥1420就可以乘坐"浪漫特快"特急班次,有得劃位之餘又舒服又快。由新宿去片瀨江之島只需65分鐘。



搭乘浪漫特快既時候,一定要依照車票上所指示既車卡上車,因為日本既鐵路好興中途甩卡,各去各總站的,唔好諗住上左車先慢慢行番去你嗰卡車,好似上圖咁,你就通唔到去另一卡架喇。

另外要提提大家,要買PASS係要去新宿小田急百貨入面既旅客服務中心先買到的。其餘新宿見到既小田急客戶中心係無旅客用既PASS買的。(詳情可以睇番箱根篇,筆者曾經介紹過,唔重覆了



2)JR East

其實江之島既兩邊總站,藤澤同埋鎌倉都有JR湘南新宿線經過的,主要目的地都係大船橫濱大崎新宿等,你仲可以喺橫濱落車夜遊摩天輪,或者轉JR東海道線品川東京方面既車站;而由藤澤去新宿約50分鐘。其實係比小田急仲要快。不過由於無一日任搭PASS既關係,所以呢個方案只適合一早已經有JR East Pass(包括JR關東PASS或者全日本JR RAIL PASS)既旅客。咁你就唔會浪費左張PASS了。

(本文江之島地圖取材自小田急電鐵網頁)

沒有留言:

張貼留言