2013年10月6日 星期日

中野

今集介紹呢個地方令我非常矛盾. 想寫既原因係我有個朋友今個月尾去日本, 我介紹左佢去呢個地方. 唔敢寫既原因, 係當我決定寫日本篇既時候, 我老婆豬已經講明唔比我寫中野......不如睇左地圖先.



中野距離新宿只係五分鐘JR車程. 由新宿出發, 搭中央線或者中央線(快速)就可以去到. 咁當然啦, 中央線係一條穿越JR山手線既線. 所以如果你由東京方面出發既話, 只需要搭JR山手線去秋葉原轉中央線就可以去到.

好喇, 中野其實係一個寶藏, 呢度無秋葉原咁出名, 但係事實上, 佢比秋葉原可塑性更高. 所以我老婆豬唔比我同人講. 



JR中野站既北口出, 喺正你面前既就係一個商場, 呢度有好多中古或者新既玩具賣, 懷舊到連鐵皮玩具都有. 總之你平時想買又買唔到既野就去呢度搵就岩架喇.


穿過左呢個商場之後, 就會去到NAKANO BROADWAY, 呢個係中野另一個商場, 呢度樓高三層, 除左玩具之外, 有書, 夾公仔, 同埋女僕CAFE, 店員除左會同你傾計之外, 仲會同你玩下啤牌, UNO等等, 大前提係, 你要識日文. 好喇, 唔能夠講太多, 睇相啦.









(本文部份相片取自谷歌地圖)

沒有留言:

張貼留言