2013年5月4日 星期六

高雄 - 西子灣

上集講完鹽埕埔,今日黎到一站之差既西子灣西子灣係一個踩單車遊玩既好地方,因為地方話大唔大,但係要行又好似有少少累。同埋西子灣既景點其實唔多,筆者甚至係為左駁船去旗津先會經過,咁當然啦,之後因為要寫BLOG既關係,所以專登踩單車去多一次。我地一齊睇下地圖先啦。

大家淨係睇紅字得喇,由左至右,由上至下咁睇。景點分別有中山大學靈興殿打狗英國領事館鼓山渡輪碼頭打狗鐵路博物館。由西子灣捷運站出發計,步行去鼓山渡輪碼頭要5-10分鐘,行去中山大學就15分鐘左右啦。想行去打狗英國領事館既話就太遠了,要拐個大彎先去到,去到仲要行百幾級樓梯上山,所以我一開場已經話,租單車啦。否則搭公車都可以。詳細如下: 



中山大學



前往中山大學,必須經過呢條西子灣隧道(唔行隧道既話就沿打狗英國領事館轉個大彎咁上番去吧)。呢條隧道其實都幾黑的,不過都好多人行,唔驚啦。我當時就踩單車入去既。大學範圍係開放式的,大家可以隨意影相,咁當然唔係叫你走入人地既課室啦,想扮下不能說的秘密影下相既,其實呢度唔錯架。不過當時筆者得一個人,又踩住單車,好快就踩過左,唔記得影相。(係我錯吧!!)
離開左中山大學,沿住蓮海路往下踩,沿途係海邊,可以停低影下相,好好風,又靚,心曠神怡。




    

靈興殿


當大家踩到去一個小花園之後,靠山既一邊就會見到上圖既樓梯,一路行上去就到靈興殿架喇。唔上去既話,我地繼續往下踩,會有另一條樓梯,通往打狗英國領事館的。



打狗英國領事館


打狗英國領事館,係台灣既二級古蹟。當然,呢度係“前”領事館啦,依傢就因為佢既紅磚牆外貌而吸引大家前去影相,想知道更多關於佢既野可以去呢度>高雄市政府文化局。我地又繼續行程......

從呢條橋行過對面,就係鼓山渡輪碼頭了。



鼓山渡輪碼頭,有船來往旗津,基本上黎得西子灣就一定去埋旗津架喇。渡輪班次非常密,船既上層係載人,下層係載電單車同單車既。咁所以如果你已經喺西子灣租左單車既話,可以帶埋佢上船去旗津。否則既話都唔駛擔心,去到旗津大把單車鋪比你租,仲有電動既家庭式三輪車租添,一家大細非常適合。另外,喺呢度附近有好多食肆,仲有檔好出名既刨冰,臨上船或者玩完返黎可以試下。



打狗鐡路博物館








說實話,呢間博物館就唔係好大,同日本大宮嗰個直情無得比,不過間博物館旁邊有個好似維園咁大既公園,公園內放左幾列古老火車比大家玩。仲要免費入場添。當參觀下無壞。離開左公園,向上踩就會見到上圖既單車徑,沿住踩再轉右就可以去到五福四路(即係上一集鹽埕埔介紹過瑪莉食品嗰條街呀),跟住沿高雄橋可以去番國賓大飯店中央公園。而今次既行程筆者就係正正從中央公園捷運站門口租單車,一路踩過去再返黎的。原因係老婆大人行之前介紹過既新堀江商圈行左好耐,我實在忍唔住要賣甩佢。=.=”

上面提到,如果唔想行去中山大學,又或者打狗英國領事館既話,係可以搭公車的。公車站在打狗鐵路博物館門口,印象中係無路線編號的,佢會寫住哈瑪星遊覽公車就係架喇。(即西子灣捷運站出口2)

講開西子灣又同大家溫下歷史:

喺高雄你經常會見到“打狗”呢兩隻字,又或者你搭捷運時又會見過“哈瑪星”喎,究竟打狗同哈瑪星點解呢?

打狗 - 其實即係高雄既前名。當年日本人佔領台灣時,問台灣人高雄叫咩名,台灣人就答日本仔“TAKAO”,點知原來日本扶桑町的確有一個地方係叫TAKAO的,而TAKAO既中文寫法就係高雄。咁所以打狗,就變成今時今日既高雄了。

哈瑪星 - 原理同打狗嗰個差唔多,又係日本人改既。西子灣呢個地方以前係鐵路既總站,而由於呢度係近海既關係,所以日本人就叫呢度做臨海線“Harbour Sen”,叫下叫下,台灣人以為日本人叫呢度做“哈瑪星”,所以西子灣又名哈瑪星了。



(本文地圖取材自谷歌地圖;部份相片轉載自高雄市政府文化局)

沒有留言:

張貼留言