2012年9月17日 星期一

凱旋站 - 夢時代

今集繼續向南行,去到凱旋站。為既就係高雄一個比較新派、岩年青人去既商場,統一夢時代購物中心(夢時代)

夢時代其實係一個超大型既商場,就好似新城市廣場咁大,除左商場之外,旁邊連住統一阪急百貨店。而夢時代同台北既美麗華商場基本上係完全一樣。設計一樣,建築物外型一樣,所以一樣有個大摩天輪。

寫到呢度,請容許我講個感想。好多網友搵我編台北行程既時候,都一定會問點去美麗華商場,有啲人想購物,有啲人想上摩天輪睇下台北全景。但係每次有人問我高雄景點既時候,我一講夢時代,啲人就話去台灣做乜要行商場?又或者去旅行玩乜野摩天輪丫。其實我一直都唔明,唔通去台北同去高雄係兩種人黎?我地參觀下個商場先:










夢時代除左大之外,其實真係應有盡有。地下有一間香港單車迷必去既單車鋪,單車喜客。另外,呢度又開左間誠品書店,仲有DAISO大創百貨,即係十蚊店。
 
講完購物,講下有咩野玩,我唔肯定依傢仲有冇呢個搖控車場,如果有既話呢,搖控車係可以即場租的,幾十蚊玩十幾分鐘咁啦。然後頂樓有個叫Happy 100既空中主題樂園,有小型海盜船玩,仲有旋轉木馬。當然最出名既一定係大摩天輪啦。

食肆方面,想平既話,地下有個大Food Court,筆者早幾集之前介紹過既高雄空廚呢度都有的。

去夢時代既方法好簡單,搭捷運去到凱旋站出口1出,就有免費穿梭巴士直達夢時代門口,車程幾分鐘咋!(http://www.dream-mall.com.tw/

沒有留言:

張貼留言