2012年9月7日 星期五

愛河


今日筆者帶大家黎遊愛河愛河係高雄既其中一個景點,愛河既兩旁都係文化藝術既東西,包括有高雄市立圖書館高雄市立歷史博物館高雄市電影圖書館星座碼頭同埋真愛碼頭。而想遊愛河既話,當然要搭船啦,條船叫愛之船。其實就好似外國遊客黎香港要搭天星小輪,香港人去大阪道頓堀要搭觀光船一樣。黎得高雄,唔好錯過。






愛河船既船票直接喺碼頭就有得賣,每15分鐘左右就有一班船。但係遇上旅行團既話就要等耐少少,不過如果你兩個人去既話,多數都會比你攝上船先。票價係成人NT$120,船程約25分鐘。船上面有導遊沿河講解愛河兩邊既景點同歷史,最佳既遊船時間係傍晚,因為無咁黑,但又無咁熱。由於船隻係太陽能船,所以係無冷氣架!不過放心,夜晚佢都識行架,因為佢係白天充定晚上要用既電的。尾班船係晚上十點。
以下係我喺船上影既相,所以會比較搖。請見諒:











同場加映,水陸兩用船!(當地人叫佢做鴨寶寶)

呢隻船又係高雄另一個好玩既遊戲,呢隻水陸兩用船係先喺高雄市遊車河,跟住再落水遊愛河。全程大約40分鐘,票價就貴啲,要NT$300一位。

愛河登船既位置位於國賓大飯店既旁邊。(筆者每次去高雄都係住國賓的,雖然貴一貴,但係真係靚、望海同埋方便)熟路既朋友可以搭168公車直達國賓大飯店站,一落車就會見到愛之船個售票處。搭捷運既朋友就辛苦少少,無論市議會站定中央公園站都要行10分鐘左右。不過上次教過大家免費租單車,大家不妨喺捷運站租部單車踩過黎,國賓大飯店門口有單車點可以還車的。


(本文地圖取材自谷歌地圖)

沒有留言:

張貼留言