2012年8月5日 星期日

漢神巨蛋 + 瑞豐夜市


去完義大世界,今日介紹一個可以夜晚先去既地方,就係巨蛋捷運站了。巨蛋站有兩大旅遊點,一個係漢神巨蛋百貨,另一個係全高雄最大既夜市,瑞豐夜市



去漢神巨蛋好方便,只要搭捷運紅線到巨蛋站,出口5,一路向北就見到 (如上圖)。喺漢神巨蛋既旁邊就係高雄紅館 - 高雄現代綜合體育館 (高雄巨蛋),睇演唱會就係呢度喇。


喺巨蛋門外有個噴泉。


過左噴泉之後你就會見到個入口,無錯,係落地底入的,不過扶手梯呢個位置係露天的,一定見到架。

至於點解去高雄要去漢神巨蛋呢?呢度有好多台灣獨家既商號亦有高雄唯一個HANDS TAILUNG 台隆手創館 (即係日本既TOKYO HANDS呀),筆者就最鍾意行喇。



另外,呢度仲有個幾大既FOOD COURT,行到攰,可以食埋飯先走, 話明係FOOD COURT,唔貴的。當中仲有去到台灣必試既 - 高雄空廚


高雄空廚係做飛機餐的,後來因為太受歡迎所以開埋食店,所以你會食到飛機上見到既蛋糕同杯裝橙汁。而上圖既蛋包飯亦係好出名的,記得試下喇!!


瑞豐夜市


去完漢神巨蛋之後,點可以唔行埋去瑞豐夜市呢?瑞豐夜市係全高雄最大既夜市,有食肆、有好多買衫、飾物、手機貼、塔羅占卜、夾公仔同玩灘位遊戲. 去既方法好簡單,如果你搭捷運既話,就由出口1,向前行3分鐘就到。如果由漢神巨蛋出發既話,可以沿上圖捷運站既方法行,又或者學筆者咁,由巨蛋後面新榮街轉過去。




呢度有幾樣野係好難忘的,首先係超平既細肉燥飯,三十蚊新台幣咋,食個飯打底再掃街就一流。跟住就係塔羅占卜,好準!去既朋友一定要試下,大約一百蚊港幣左右已經可以任問15分鐘。


最後提提大家兩個要點:

第一,如果你係搭公車(由南至北)咁去漢神巨蛋的話,記住要喺“漢神巨蛋”站落車,唔係“巨蛋捷運站”落,行少好多架。

第二,瑞豐夜市逢一、三休息的。Plan行程時小心留意下呀!


(本文地圖取材自高雄捷運網站)

沒有留言:

張貼留言